Photography is a way of feeling, of touching, of loving. What you have caught is captured forever . . . it remembers little things, long after you have forgotten everything.

Friday, November 16, 2007

Anzali


Bandar Anzali is a harbour town on the Caspian Sea, in the Iranian province of Gilan, close to Rasht.
Tourist attractions include the clock tower (Manareh), the long harbour promenade and the water-logged delta of the Sefid River, especially the beach there. Bandar Anzali is the most important seaport in the north of Iran.
Photo Taken:August 2007
Location: Bandar Anzali, Iran

8 comments:

alireza said...

,سلام مهدي عزيز
بازي نورها بسيار زيبا و چشم نواز است. از ديدن آن واقعا لذت بردم

.بدرود

Anonymous said...

سلام. عکس جالبی شده. زبل خان نه ببخشید مهدی اینجا مهدی اونجا مهدی همه جا.

شمال جنوب مشرق مغرب کره زمین مریخ ماه .........پسر تو که همه جای ایران و جهان رو گشتی. عشقتو بخورم.یه وقت بزار با هم صحبت کنیم. خیلی دوس دارم بعد از یه مدت طولانی دوباره از حالت با خبر بشم عزیزم. قربونت

Anonymous said...

دروغ نگو کلک. تو بگو ساعت سه نصفه شب آن شو من اگه به خاطرت آن نشدم هیچی نیستم؟؟؟؟؟؟؟بهانه نیار یه وقت واسه ملاقاتمون تعیین کن اگه واقعاً دوسمون داری

alireza said...

,سلام مهدي عزيز
.وقت كردي يه سر به من بزن

http://ahlireza.blogfa.com

.بدرود

Anonymous said...

سلام با گوگل تالک ادت کردم ببینم دیگه بهانت چیه؟

Anonymous said...

سلام مهدی عزیز
بنظر من بندر انزلی از زیبا ترین تفریحگاه هاست كه میتونه با یک برنامه ریزی درست یکی از مکان های توریستی در خاورمیانه باشه.
و تشکر از شما برای تداعی خاطرات دل انگیزی که از انزلی دارم
مرسی

Anonymous said...

salam
cheghadr comment gozashtan sakht shode!
aks kheyli zibaii shode...
bye

Anonymous said...

قشنگه.

Powered By Blogger